2008. december 22., hétfő

2 nap karácsonyig!

Sziasztok!
Már csak 2 nap, és itt a karácsony! Nagyon gyorsan peregnek a napok, lassan 2009-et írunk!
A sok munka után, kezdetét veheti egy kis pihenés is!
Ezt az időszakot nagyon szeretem, ilyenkor egy kicsit több időt szánunk magunkra is!
Természetesen szeretném kihasználni az ünnep utáni semmittevést, s öltögetni szándékozom. Remélem a félbemaradt terítőm is előkerül, de szeretnék kötni a lányomnak egy nyakmelegítőt is!
A munka mellett, azért most is öltögettem, igaz többnyire éjszaka, de megérte! Nagyon jól sikerültek a kivarrt darabok! És persze, mi más lehetne ez is, mint ajándék!
Az munkahelyen szokás, hogy kihúzzuk egymást, s utolsó nap megajándékozzuk a kihúzottat! Nagyon izgulok, hogy sikerül-e a meglepim. Akit én húztam, sokat keresztszemezik, és ezért egy készletet készítettem neki, ami egy ollótokból, egy ollóőrből és egy tűpárnából áll! Természetesen a tokba olló is kerül, egy klassz kis darus olló!
Bevallom nekem is fáj rá a szívem, de ami késik nem múlik!
Szóval kész az ajándék, szorítsatok, hogy örüljön az illető!
Ma este adom át, majd megírom, hogy mit szólt!
Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: