2009. május 24., vasárnap

Szép estét, napot ( ki mikor olvassa ) mindenkinek!


Kedves Erika!
Jó régen jártam erre. Amiről múltkor írtam itt van. Túl vagyunk a ballagáson, az írásbeli vizsgán. A jegyzőkönyveket rendezem, hogy minél kevesebb munkával ússzam meg. Sajnos minden kézzel írandó dolgok. Ha ezen túl vagyok itt a nyár, lehet lazítani. Kell is, azt hiszem öregszem, mert nagyon elfáradtam.
Kicsit a szabadidőről is! sikerült az egyik kolléganőmnek végre elkészíteni, amit valamikor régen ígértem. Igaz nem az, amire számított. Itt láttam egy kalapos hölgyet, amit megvarrtam gobelinként. Pár hét múlva, majd megmutatom. Nekem nagyon tetszik, sajnos hozzánk nem illik a lakásba. Az is igaz nem illik dicsérni a saját munkámat. Majd mutatom!
Jó munkát a kiskertben, már nincs sok az "évből". Jó pihenést, igyekszem jelentkezni.
Minden jót! Klári

Nincsenek megjegyzések: